Кластер надає кращий доступ до факторів, таких як: матеріали, робоча сила, якість інформації, через неформальні зв'язки, розвиток суміжних галузей, масовості попиту, який формує гарну пропозицію, привабливості локації для людей, які мають відповідну спеціалізацію, та інші причини.
Інша важлива риса кластерів – можливість об'єднаного маркетингу. Кількість компаній, гарна репутація декількох з них роблять гарну репутацію і усьому кластеру. Окрім того, учасники кластеру можуть об'єднуватися для загального маркетингу, участі у виставках, випуску журналів, організації власних івентів і формуванню делегацій. Крім того, за рахунок гарної «видимості» локації зростає вірогідність, що клієнти будуть шукати товар чи послуги направленості кластеру саме в локації кластеру через цю велику спеціалізацію, яка робить сама собі безкоштовний піар. Кластер також частіше відвідують великі покупці, так як їм вигідніше за одну поїздку відвідати декілька компаній, аніж їхати спеціально кудись заради однієї. І невеликі учасники кластеру також мають можливість об'єднуватися, щоб конкурувати за великих покупців з великими компаніями.
Ще одна перевага – швидка реакція усіх учасників кластеру на зміни у технологіях, матеріалах, підходах до виробництва через швидке поширення інформації та гарне розуміння технологічних процесів суміжних індустрій.
Важливою також є можливість доступу до публічних благ, які розвиваються задля задоволення потреб кластеру і можуть навіть фінансуватися учасниками. До таких благ належать наукові розробки, маркетингові дослідження ринків, консультації наукових експертів, спеціалізована інфраструктура, та інші.